Motorola Blog

Síelésnél vagy túrázásnál jártál már úgy, hogy nem volt térerő? Kesztyűben nehéz a mobilt használni, vagy félsz, hogy a hóba esik?
Társasággal utaztok, esetleg autós konvojban, ahol szeretnétek folyamatosan kapcsolatban lenni, de nem szeretnétek, ha elszállnának a telefonköltségek?
A mai mobil világban is vannak helyzetek, amikor jól jöhet egy már régen jól bevált kütyü. Ha kíváncsi vagy, hogy mikor veheted jobb hasznát egy walkie talkie-nak, akkor olvasd el blogbejegyzésünket!

A győri Széchenyi István Egyetem SZEngine Hallgatói Motorfejlesztő Csapata azzal a céllal jött létre, hogy az egész világot átfogó Formula Student versenysorozatban az első olyan hallgatókból álló motorkonstruktőr csapat legyen, amely kifejleszt, megtervez, legyárt, és folyamatosan továbbfejleszt egy speciálisan ebbe a szériába szánt ütőképes versenymotort.
Munkájuk során azonban olyan kommunikációs kihívásokkal kerültek szembe, melyek a hatékonyságra is komoly hatással voltak. Ezekre a kihívásokra az Anico Kft. segítségével találtak megoldást.

Egy éve indult a Budapest-Bamako 2020-as mezőnye.
Az Anico Kft. a 70-es rajtszámú Six Stroke nevű csapat kommunikációját és élményeit egy Motorola T82 Extreme RSM adóvevő csomaggal támogatta. A tavalyi rallyt felidézve most megosztjuk veletek a fiúk élményeit és rádiókommunikációban szerzett tapasztalataikat.

A keresés a PMR446-os rádiók egyik alapszintű funkciója.
A szkennelés, avagy keresés elindításával folyamatosan pásztázhatjuk a csatornákat, és ahol beszédet érzékel a rádió, ott automatikusan megáll.
Mire jó ez? Hogy indíthatjuk el a keresést? Hogyan kereshetjük és állíthatjuk be az alcsatornákat?
Erről írtunk ebben a rövid blogbejegyzésben.

A Galvin Manufacturing Corporation 1930 júniusában mutatta be Motorola márkájú autórádióját, az egyik első, kereskedelmi szempontból sikeres autórádiót. A rádiót a nagyközönségnek szánták, ám hamarosan a rendőrőrsök és városi hivatalok rendeltek rádiókat – biztonsági okokból. Ezzel kezdődött a Motorola szakértő tudása a mobil kommunikáció és a hosszútávú ügyfélkapcsolatok terén.