A weboldalon cookie-kat használunk a felhasználói élmények javítása érdekében. Több infó: Adatvédelmi Nyilatkozat.
Termékek Menü
+36 30 360 3167

Esettanulmány - adóvevők használata a kiskereskedelemben

2017. 02. 08. 10:57:45
Esettanulmány - adóvevők használata a kiskereskedelemben

A Motorola új esettanulmánya bemutatja, hogyan lehet hatékonyabbá tenni a kommunikációt a kiskereskedelmi üzletekben. Az esettanulmányban egy európai barkácsáruházlánc szerepel, akinek a tulajdonosa nagyberuházásként 1600 db. Motorola CLP446 adóvevőt vásárolt. Mint minden barkács outletben, a vevők ebben az európai üzletben is gyakran kérnek segítséget az eladóktól megtalálni egy adott árut, vagy esetleg érdeklődnek az ár iránt. Az alkalmazottaknak gyakorta képesnek kell lenniük arra, hogy gyorsan kapcsolatba lépjenek a kollégákkal a mielőbbi válaszadás érdekében, hiszen az érdeklődők sokszor sietnek, nem szeretnek percekig várakozni a válaszra. 


Az esettanulmányban említett barkácsáruház láncban az alkalmazottak eddig vezeték nélküli (DECT) telefonnal léptek kapcsolatba egymással egy alközponton keresztül, viszont ez a módszer lassan működött. A felhasználónak egy listából kellett kiválasztani a nevet akit szeretett volna hívni, de ha a kolléga foglalt volt, keresni kellett egy másikat. Ez egy hatástalan mód volt a vevői kérdések gyors és hatékony válaszadására. Ráadásul a vezeték nélküli DECT telefonok hordozása is nehézkes.

Az üzletnek szüksége volt egy olyan megoldásra, ami úgy tud kapcsolatot teremteni a munkatársak között, hogy ne kelljen várakozni az érdeklődőknek, vagyis azonnal választ tudjanak adni a kérdésekre. A kereskedelmi egység vezetője a problémára a lehető legjobb megoldást kereste és találta: Motorola adóvevőket vásárolt amin keresztül gyorsabb kommunikációt tudnak eszközölni az alkalmazottak.

1600db Motorola CLP446 rádiót telepítettek ki a 160 üzlet között, így minden alkalmazott kapott egy CLP446-os kézi rádiót headsettel. A Motorola CLP446 speciálisan a kiskereskedelmi piac számára lett kifejlesztve, modern dizájnnal és beépített antennával. Kényelmes hordani és egyszerű kezelni – a használónak szimplán csak egy nagy központi gombot kell megnyomni, hogy beszélni tudjon más kollégával. A rádiók beszerzése nagyban növelte az elérhető munkatársak megkeresésének a sebességét és a hatékonyságát.

A termék előnyei a kiskereskedelmi egységek számára:

  • egyszerű használat, modern dizájn
  • könnyű és gyors kapcsolatba lépés
  • kiváló audió minőség, zajos környezetben is
  • a headset lehetővé teszi a használónak a tiszta hallást, és a hívások sem zavarják a vásárlókat
  • egy feltöltéssel 15 órán át használható

Eredmények:

A barkácsáruház hatékonyabb szolgáltatást nyújt az ügyfeleknek, megnövelve a gyors válaszadást, így ezzel növelve az eredményességet.  A rádiók olyan sikeresek, hogy a vezetőség a cégcsoporton belüli más kiskereskedelmi egységekben is sikeresen bevezette.

Motorola CLP446

Tartalomhoz tartozó címkék: Professzionális adóvevő